דילוג לתוכן

שיפור יחס המרה ועלות לליד באמצעות דיוק מסרים

רקע:

לקוח פנה אליי עם בקשה להקים קמפיין ממומן בפייסבוק למטרת גיוס נציגי שירות לקוחות למותג בין לאומי. הלקוח סיפק את המידע על המשרה שהכינה מנהלת השיווק שלו וביקש להתחיל מיד ולחסוך את פגישת האסטרטגיה איתי.

אתגר:

הקמפיין הושק עם תקציב יומי של 75 ש"ח, והתקציב הכללי עמד על 1500 ש"ח. אולם, לאחר מספר ימים של הפעלת הקמפיין, הלקוח פנה אליי ואמר שחלק מהפניות שהתקבלו לא היו רלוונטיות למשרה.
למרות כמות הפניות הגדולה, נדרשה התאמה מדויקת של הקריאייטיב ומיקוד במסרים על מנת להבטיח שהתוצאה תענה על הציפיות ותהיה אפקטיבית יותר
.

פתרון:

לאחר השיחה, הצעתי לו לקבוע פגישת אסטרטגיה מחודשת. מטרת הפגישה הייתה לבחון בצורה יסודית את הקמפיין ולבצע אופטימיזציה על המסרים, הקופי והקריאייטיב, כך שיתאימו בצורה מדויקת יותר לקהל היעד. במהלך הפגישה, חידדנו את המסרים והבהרנו את הדרישות הספציפיות של המשרה, כמו גם את המיקום, כך שהמודעות היו ממוקדות יותר וכתובות בצורה ברורה ומובנת. בנוסף, עלינו על החשיבות של הצגת המשרה בצורה שתהיה מושכת ומדויקת, תוך שימוש בשפה שתשקף את דרישות המשרה בצורה נכונה. חשוב לציין כי אלגוריתם מטא, כמו גם פלטפורמות פרסום אחרות, יודע לקרוא את התוכן במודעות בצורה חכמה, ולכן חשוב לוודא שהקופי והקריאייטיב מעודכנים ומדויקים, ומשקפים את מהות המשרה בצורה שתפנה לקהל המתאים. כך אפשר להבטיח שהמודעות יגיעו לאנשים המתאימים ביותר ויביאו לתוצאות איכותיות יותר, תוך שמירה על עלויות פרסום אופטימליות.

תוצאה:

לאחר השינויים שבוצעו, תוצאות הקמפיין השתפרו באופן משמעותי.
  1. גיוס נציגי שירות לקוחות:
    • מספר הפניות: 59
    • עלות לליד: 26.27 ש"ח
    • סה"כ הוצאה: 1,549.83 ש"ח
  2. גיוס רכז קשרי לקוחות:
    • מספר הפניות: 104
    • עלות לליד: 7.95 ש"ח
    • סה"כ הוצאה: 826.28 ש"ח

הקמפיינים הללו מבהירים את החשיבות של חידוד המסרים, התאמת הקריאייטיב והאסטרטגיה לקהל היעד, וכן את הצורך בהאצת אופטימיזציה לאורך הקמפיין. גם כאשר התוצאות הראשוניות אינן עומדות בציפיות, חשוב לבצע שינויים מדויקים ומתוזמנים שיביאו לתוצאות משופרות ויסייעו למקסם את החזר ההשקעה.

בקמפיין השני, לאחר שביצענו את ההתאמות, הצלחנו להוריד באופן משמעותי את עלות הליד, דבר שמאפשר לנו להשיג שתי מטרות חשובות: ראשית, פניות רלוונטיות יותר – שהיו מדויקות יותר למועמדים המתאימים למשרה, ושנית, כיוון שהעלויות ירדו, הצלחנו להשיג כמות גדולה יותר של פניות איכותיות בעלות נמוכה יותר. בזכות ההתאמות שנעשו, הלקוח קיבל פי שניים יותר פניות רלוונטיות בעלות נמוכה יותר, והצליח להפעיל את הקמפיין בצורה אפקטיבית יותר. לאחר מספר ימים בלבד, הלקוח פנה וביקש לעצור את הקמפיין, מכיוון שכבר קיבל מספיק פניות איכותיות והספיק להתקדם עם מועמדים ראויים.

Scroll to Top