דילוג לתוכן

מדריך ליצירת מעקב המרות ב-Google Ads באמצעות Google Tag Manager

מעקב המרות ב-Google Ads מאפשר למדוד אילו פעולות משתמשים ביצעו באתר לאחר לחיצה על מודעה. השימוש ב-Google Tag Manager הופך את התהליך לפשוט ויעיל.

 

שלב 1: הגדרת המרה ב-Google Ads

  1. היכנס לחשבון Google Ads שלך:
    • עבור לתפריט הצד ולחץ על Tools & Settings > Conversions.
  2. צור המרה חדשה:
    • לחץ על הכפתור "+" והגדר את סוג ההמרה הרצויה (לדוגמה: רכישה, הרשמה לטופס וכו').
    • מלא את הפרטים: שם ההמרה, שיטת מעקב, ערך המרה (אם יש), והגדרות נוספות.
  3. בחר את שיטת ההטמעה:
    • בחר Use Google Tag Manager לקבלת פרטי המעקב.

שלב 2: קבלת פרטי מעקב ההמרה

לאחר הגדרת ההמרה, Google Ads יספק לך את הנתונים הבאים:

      • Conversion ID (מזהה ההמרה).
      • Conversion Label (תגית ההמרה).
  1. היכנס ל-Google Tag Manager:
    • גש למיכל (Container) המתאים לאתר שלך.
  2. צור תג חדש:
    • לחץ על Tags בתפריט הצד ולחץ על "New".
    • תן לתג שם, לדוגמה: "Google Ads Conversion Tag".
  3. בחר את סוג התג:
    • לחץ על תיבת ה"Tag Configuration" ובחר Google Ads Conversion Tracking.
  4. הזן את פרטי המעקב:
    • הזן את ה-Conversion ID וה-Conversion Label שקיבלת מ-Google Ads.
  5. הגדר טריגר:
    • לחץ על "Triggering" ובחר טריגר מתאים (לדוגמה: דף תודה או לחיצה על כפתור השלמת פעולה).

שלב 4: בדיקת התג

  1. הפעל את מצב Preview ב-GTM:
    • לחץ על כפתור "Preview" ובדוק את האתר שלך.
    • וודא שהתג מופעל רק במקרים הנכונים (לדוגמה: לאחר השלמת ההמרה).
  2. השתמש ב-Google Tag Assistant:
    • כלי זה מאמת את הפעלת התג ומוודא שהנתונים נשלחים ל-Google Ads.

שלב 5: פרסום התג

  1. חזור ל-GTM:
    • לחץ על כפתור "Submit" לפרסום השינויים.
  2. בדוק ב-Google Ads:
    • גש לחשבון Google Ads שלך ובדוק אם הנתונים מגיעים כראוי בדוחות ההמרות.
Scroll to Top