דילוג לתוכן

מדריך ליצירת המרות בגוגל אדס עבור שיחות טלפון ממחשב נייח באמצעות Google Tag Manager

למדידת שיחות טלפון ממחשבים נייחים ולפטופים, גוגל אדס מחליף את מספר הטלפון באתר במספר וירטואלי ייחודי, כך שניתן לעקוב אחר השיחות שהתקבלו. במדריך זה נלמד כיצד להגדיר מעקב אחר שיחות טלפון שנעשו על ידי חייגן חיצוני ולא בלחיצה על כפתור, באמצעות Google Tag Manager.

שלב 1: יצירת המרה בגוגל אדס

  1. היכנסו ל-Google Ads, עברו ל- כלים והגדרות > המרות.
  2. לחצו על "+" (הוספת המרה) ובחרו "שיחות טלפון".
  3. יוצגו שלוש אפשרויות – בחרו "שיחות אל מספר טלפון באתר שלך".
  4. הגדירו שם להמרה, למשל "שיחות טלפון – DESKTOP".
  5. בשדה "ערך", אם אין צורך בשיוך ערך כספי, בחרו "אין להגדיר ערך לפעולת ההמרה הזו".
  6. בשדה "ספירה", בחרו "אחת", כך שאם משתמש התקשר מספר פעמים, ההמרה תיספר פעם אחת.
  7. שנו את "מודל הייחוס" ל- "דעיכה לאורך זמן", כדי לתת קרדיט לכל נקודות המגע בתהליך ההמרה.
  8. לחצו על "שמירה והמשך".

לאחר השמירה, גוגל אדס ישאל כיצד להטמיע את קוד ההמרה – בחרו "באמצעות Google Tag Manager".

שלב 2: יצירת תג ההמרה ב-Google Tag Manager

  1. היכנסו ל-Google Tag Manager ועברו ל- Tags.
  2. צרו Tag חדש ולחצו על Tag Configuration.
  3. בחרו "Google Ads Calls from Website Conversion".
  4. בשדה Displayed Phone Number to Replace, הזינו את מספר הטלפון בדיוק כפי שהוא מופיע באתר, כולל מקפים (לדוגמה: 09-777-7777).
  5. העתיקו את מזהה ההמרה (Conversion ID) ואת תווית ההמרה (Conversion Label) שקיבלתם מגוגל אדס, והדביקו אותם בשדות המתאימים.
  6. שמרו את התג.

שלב 3: יצירת טריגר (Trigger) להמרה

  1. בתפריט Triggering, לחצו על יצירת טריגר חדש.
  2. בחרו "All Pages", כדי לוודא שכל ביקור באתר יאפשר את החלפת המספר.
  3. שמרו את הטריגר.

שלב 4: הוספת Conversion Linker (למדידה תקינה)

  1. צרו Tag חדש ובחרו "Conversion Linker".
  2. תחת Triggering, בחרו "All Pages".
  3. לחצו על "Save".

שלב 5: בדיקה ופרסום

  1. לחצו על "Preview", ובצעו בדיקה באמצעות Debug Mode של GTM כדי לוודא שהמרת השיחה מופעלת כהלכה.
  2. אם הכל תקין, לחצו על "Submit" כדי לפרסם את השינויים.

המרה לשיחות טלפון ממחשב נייח הוגדרה בהצלחה! כעת תוכלו לעקוב אחר השיחות שהתקבלו דרך האתר ולשפר את ביצועי הקמפיינים בהתאם. 📞💻🚀

Scroll to Top