דילוג לתוכן

שיפור יחס המרה ועלות לליד באמצעות דיוק מסרים

גוגל אדס

אתגר:

לקוח מוביל בישראל בתחום השירותים הטכנולוגיים לעסקים ופתרונות משאבי אנוש ביקש להרחיב את פעילות השיווק הדיגיטלי שלו ולבצע רימרקטינג ללקוחות חוזרים. האתגר המרכזי היה להגדיל את החשיפה והמודעות למותג בקרב קהל היעד בצורה מדודה ויעילה, תוך שמירה על עלויות נמוכות

פתרון:

  1. מחקר ואסטרטגיה: ביצעתי מחקר שוק מקיף לזיהוי קהלי יעד רלוונטיים והגדרת מסרים מותאמים אישית.
  2. יצירת תוכן שיווקי: פיתחנו מגוון קריאייטיבים, כולל סרטוני וידאו, באנרים ומודעות טקסטואליות מותאמות לרשת המדיה של גוגל (GDN).
  3. מבצע ייחודי: השקנו קמפיין מיוחד שכלל הצעת ערך מבודלת כדי להניע מעורבות גבוהה יותר בקרב הלקוחות החוזרים.
  4. ניהול ובקרה: ביצענו אופטימיזציה שוטפת על סמך נתוני ביצוע, כולל התאמות בתקציב, מסרים ובחירת מיקומי פרסום.

תוצאה:

  • עלייה בכמות ההמרות: מחודש אפריל ועד דצמבר כמות ההמרות צמחה ב 550%
  • עלייה משמעותית בחשיפה למותג: הקמפיין הגיע לאלפי גולשים מדי יום בעלויות נמוכות ביותר.
  • שיפור הביצועים הכוללים: ניתן היה לראות עלייה בקמפיינים החיפוש בזמן שהקמפיין רימרקטינג היה פעיל, מה שמעיד על השפעה ישירה בהחדרת המותג לתודעה של קהל היעד.
  • אופטימיזציה מתמשכת: על ידי ניתוח נתונים מתמיד והתאמות בזמן אמת, הצלחנו לשפר את יחס העלות לתועלת ולשמר תוצאות חיוביות לאורך זמן.

מסקנה: ניהול נכון של קמפיין רימרקטינג ברשת המדיה (GDN) הוא כלי אדיר להגברת מודעות למותג בעלות מינימלית, תוך יצירת השפעה חיובית על כלל ערוצי הפרסום הדיגיטליים של הלקוח.

קיס
קייס
Scroll to Top